ще
згорнути
Усі статті номера
стаття 2 із 22
Не прочитано
9
вересень 2019року
організаційно-методична робота
укомплектовуємо кабінет

Лялька, зайчик і всі-всі-всі у кабінеті психолога

Олеся Ригель, доцент кафедри практичної психології Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка, канд. психол. наук, Львівська обл.
ІГРАШКИ
  1. Які мають бути
  2. Як структурувати і зберігати
  3. Які проблеми розв’язують

Можливості іграшки безмежні. За її допомогою можна дізнатися про переживання та почуття дитини, провести діагностичну та розвивальну роботу. Іграшки дають дитині змогу висловити заборонені в сім’ї емоції. У статті — іграшки, які повинні бути у кабінеті практичного психолога

Початок
№ 9, 2019
Принципи корекційної роботи